Day 2

Andra dagen i skolan. Ja den rullade på ganska skönt faktiskt. Ganska sådär lagom ansträngade haha. Lite bild med världens bästa bildlärare, idrott (om man nu kan kalla att spela kubb idrott haha), svenska där vi faktiskt fick lite roliga uppgifter framöver, spanska och lite engelska. Sen kan jag ju inte glömma och påpeka att vi har haft skolfoto. Har verkligen ingen aning om hur det blev, bara och hoppas på det bästa haha.

Förutom det har jag fått en super idée till en utav uppgifterna i svenskan. Hmm... vi får väll se om jag orkar utföra den bara. Men det ska jag väll klara av att göra.

Jag säger det igen, nu är det bara att köra gärnet. För när jag går ut 9:an, ja då jävlar ska jag vara stolt. Stolt över mina betyg och stolt över min prestation nu i 9:an. Så det är väll bara att sätta igång. Spanska glosor, engelska text och engelska glosor, här kommer jag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0