Lite vardagsbabbel...

Nej men hej på er! Dagen idag har bjudits på lite allt möjligt. Först var jag i skolan där det blev en hel del försök till prestation och koncentration. Vilket jag också lyckades med, bra Sofia. Efter skolan drog jag upp på stan med Ida där vi fikade och snackade om allt mellan himmel och jord, kollade på modelljakten som var i örebro idag(sett både Kenza och Andreas Wijk irl, gilla gilla!!) och förälskat mig i en skjorta som är lite för dyr. Den fick faktiskt följa med hem hehe. Frågan är om den stannar hemma eller får återvända till jc. Den som lever får veta haha :D

När jag kom hem från stan har jag tragglat och tragglat alla europas huvudstäder och länder. Det är ju egentligen inte så jättesvårt men jag vill verkligen att det sitter den här gången! Förra gången blev de en massa små slarv fel jaja.

Det var vardagsbabblet från mig. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0