Mina underbara vänner

Jag har många underbara vänner runt omrkring mig. Och jag tycker man borde vara noga med att visa sin uppskattning till alla då och då.

Så jag har bestämt mig för att berätta lite om några utav mina.

Elin Pettersson - Elin är som min andra halva på denna jord. Måste nog vara den närmsta vännen jag har. Det finns inte någonting jag inte skulle kunna säga till henne och jag skulle inte klara mig utan henne. Aldrig någonsin. Ja, jag tror ni fattar. 

Ida Seger - Ida kammar hem titeln som världens underbaste tjej, och vän också för den delen. Vi är som systrar och det spelar verkligen ingen roll om vi inte skulle ha setts på ett tag. Vi vet vart vi har varandra liksom.

Stephanie Strandberg - Stephanie är namnet på en utav mina närmsta vänner. En helt otroooligt underbar tjej. Väldigt omtänksam, snäll, posetiv och sjukligt bra helt enkelt. Det går att prata med henne om allt och trots att jag inte kännt henne jätte länge känns det som vi kännt varandra i flera år. Hihi, härligare tjej får man leta efter!

Elsa Englund - Min knäppa och härliga vän Elsa är den kompis jag känt längst. Okej, jag minns faktiskt inte ens när jag och Elsa inte kände varandra. Vi blev vänner redan som minii. Elsa är den tjejen jag har mest minnen med och vi har alltid otroligt roligt tillsammans. Vi är faktiskt som riktiga syskon typ. Vi kan tjaffsa, vara oense men vi vet båda att vi älskar varandra egentligen haha.

Jenny Dahlman - Jenny är en otroligt härlig tjej som jag inte träffar sådär jätteofta. Men när vi träffas, ja då kan vi babbla i mun på varandra i flera timmar haha. Hon är i alla fall en toppen tjej som verkligen går att lita på.

Malin Häggström - Egentligen har jag varit kompis med Malin länge men det är först på senare tid vi verkligen har klickat. Hon är i alla fall toppen vän som man kan lite på utan problem och vi har alltid lätt för att bara sitta och snacka om allt mellan himmel och jord.

Mina Jerlström
- Min otorligt fina vän Mina har jag känt sen 8 års åldern om jag ska gissa och vi har alltid varit bra kompisar. Hon är väldigt lätt att snacka med och en tjej man alltid kan lita på.

Ja, här har ni några utav alla underbara vänner jag har omkring mig. Självklart finns det många fler som betyder mycket för mig men de här var de jag kände för att jag ville nämna idag :)

Nu avslutar jag kvällens vänner tema med ett avsnitt vänner haha. Och ni kan ju njuta utav denna passande låt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0