En glad tjej med en liten saknad

Det var länge sedan jag skrev här faktiskt. Även fast jag tänkt göra det många gånger. Men det är som att jag skrivit av mig i mitt huvud istället, men nu börjar mitt huvud bli fullt och rörigt så då tar jag till det här istället . jag har så blandade tankar lite skola, gymnasieval, kärlek, lycka, prestationsångest och även lite stress tyvärr.

Men i stort mår jag bra, jag gillar mitt liv. Jag har världens bästa vänner, jag kör mitt eget race och jag mår bara bra. Det finns bara en sak jag saknar.

En liten saknad som gnager inom mig, inte alltid, men ja ibland. Det jag saknar är riktigt kärlek. Jag vill ha någon jag kan kalla min, någon som vänder upp och ner min värld fullständigt, någon som kan få mig att känna mig speciell, någon som verkligen ser mig och ger mig massvis med fjärrilar i magen.

Men man kan inte få allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0