Tankar

Att alltid ha viljan försöka prestera bra jämt och ständigt. Att alltid vara på topp. Är det en gåva eller en dålig egenskap?  För just för tillfället vet jag faktiskt inte det.

Frågan är om jag tar på mig för mycket än vad jag klarar. Jag har aldrig trott det utan ansett att jag är en tjej som klarar det mesta, som orkar och fixar saker.  En ambitös perfektonist. Frågan kommer upp i mitt huvud nu när jag ska ha lov och inte riktigt kan hitta min motivation. Mitt gamla jag med drömmar mål som jag trott på till 100. Vilket jag fortfarande gör, men den där kämpkraften och motivationen, den finns inte.

Det här lovet ska jag försöka hitta mig själv igen, det måste jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0