Hon är jag

Om jag uppriktigt ska prata från hjärtat. Om jag verkligen ska känna efter hur jag mår. Då kan jag faktiskt säga att jag mår så otroligt bra, i mig själv, i min plats i livet.
 
Jag klarar av att spendera tid med mig själv och verkligen uppskatta egentid, mer och mer. Jag mår bra, jag är en självständig, powergirl med stora tankar om framtiden. En tjej som vågar drömma, en tjej med stora visoner, en tjej med tro. Hon är stark, hon har stor respekt för sig själv och låter ingen stampa henne på tårna. Hon inspirerar och peppar människor omkring henne. Hon finns där och lyssnar på de hon bryr sig. Hon är omtänksam.
 
Framförallt så ger hon kärlek, hon sprider leende och värme. Hon är känslosam och vågar känna och vågar uppskatta. Hon vågar älska med risk för att bli sårad, men hon reser sig igen och älskar på nytt.
 
Den här tjejen är en toppen tjej, hon är en underbar människa som förtjänar det bästa. Någon som ser henne och behandlar henne för den hon är. De som inte gör det, anstänger hon sig inte för.
 
Hon är hellre lyckligt singel än tillsammans med någon som inte känns rätt.
 
Den här tjejen, det är jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0