Lite snurr som vanligt

Nu sitter jag här igen. Jag dras alltid hit när det är saker som snurrar. Saker som tar över min hjärna.
 
Idag är en sådan dag. En utav sakerna är simpel. Jag är trött på att vara ensam. Jag vill ha någon som ser på mig och tycker jag är den finaste i världen. Någon som älskar alla mina olika sidor. Någon som håller armarna omkring mig så fort han får chansen. Någon som vill träffa mig och uppskattar mig. Någon jag kan somna brevid och höra ens andedräkt. Någon jag kan ge massor med kärlek till och någon som vill ge massor med kärlek tillbaka.
 
Just idag, just ikväll är jag trött på att vara ensam.

Egentligen trivs jag bra som singel, men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag behöver mänsklig kontakt. Jag behöver kramar, närhet och kontakt. Jag behöver kroppsvärme.
 
Jag saknar dig. Det var du som räddade mig så många gånger.  Jag fick se din fina sida tillslut. Om jag ska vara ärlig. Du var speciell! Nej, du är speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0